Uutta: BMW- 228i, 320i, 328i, 428i -N20 2.0L Turbo (2012-2015)
18.09.2014

Uutuussarja mallistossa BMW:n viimeisimpiin pikkuturboihin N20-srj moottorilla. Saatavilla useilla eri levymateriaaleilla, kaikki Clutchmasters Heavy Duty kytkinasetelmalla joka käyttää High Leverage rakennetta. Lue lisää ja katso käyttäjäkokemuksia sarjasta.
Jousiasetelman High Leverage rakenteessa jousiasetelman kiinnekohtia ja välitystä on muutettu siten, että jousivoimaa saadaan levylle huomattavasti enemmän poljintuntuman kuitenkaan kärsimättä - kuten monissa kilpailevien merkkien asetelmissa tapahtuu jos voimaa kasvatateen vain jousta paksuntamalla.
Sarja sisältää levyn, asetelman, painelaakeroinnin haarukoineen sekä keskitystyökalun. Saatavilla myös kevennetyn alumiinivauhtipyörän kanssa. (lisävarusteena)

GSR Autosport testasi FX250 sarjan kytkintä kovassa rata-ajossa 228i bemarissaan. Kommentit suoraan lainattuna:
“The FX250 worked great! The peddle felt soft and had very smooth engagement with a nice amount of bite and it held up to all the abuse without flinching. The light weight flywheel is definitely noticeable, the car just pulls harder, especially in the low to midrange where the turbo is in its sweet spot. It also make shifting more crisp by getting rid of the dual mass.” -GSR Autosport
Tämä tuotenumeroltaan 03228- sarjan kytkin käy mm. seuraaviin malleihin:
BMW 228i N20 (2014-2015) 2.0L Turbo 6-vaihteinen manuaali
BMW 320i N20 (2014-2015) 2.0L Turbo 6-vaihteinen manuaali
BMW 328i N20 (2012-2015) 2.0L Turbo 6-vaihteinen manuaali
BMW 428i N20 (2014-2015) 2.0L Turbo 6-vaihteinen manuaali
Väännönkestoja kytkinlevystä riippuen:
FX250 kevlar – 440Nm
FX350 formula button– 570Nm
FX400 6-lapainen – 695Nm
FX400 8-lapainen – 685Nm
Saatavilla myös vauhtipyörällä:
FW-228-AL / Yksiosainen alumiinivauhtipyörä